İlaçsız erken boşalma tedavisi

İlaçsız erken boşalma tedavisi
Erken boşalmaya doğal çözüm
İlaçsız erken boşalma tedavisi nasıl yapılır?
Cinsel birleşme esnasında boşalma refleksini erkeğin kontrol edememesi durumuna erken boşalma sorunu diyoruz.Yada birkaç sürtünmeden sonra hemen boşalmaya erken boşalma diyebiliriz.

Bu problem erkeğin kendi reflekslerindeki denetimi uygulayamamasından ve bunun sonucundada hızla orgazm olmasıdır.Dolayısı ile pek çok çiftte boşalma çabuk olduğu için kadın doyuma ulaşamaz yani orgazm olamaz.

Bunun sonucunda ise her yaşta karı-koca arasında gizli bir geçimsizliğe neden olmaktadır.
Araştırmalara göre erkeklerin yüzde ellisinde erken boşalma sorunu olduğunu göstermiştir.
Erken boşalma tedavisinde uygulanan yöntemler

Erken boşalıyorum ne yapmalıyım?

Günümüzde Erken boşalmamanın tedavi yöntemlerinde iki ayrı grupta farklı tedavi yöntemleri mevcuttur. En sık kullanılan yöntem bir doktor veya cinsel terapiste başvurup görüş almaktır.

Fakat bu yöntem elbetteki sıkıcı ve sıkıntı veren bir durumdur.Çünki sorunumuzu anlatmamız cansıkıntısı bi durum ve herkes bu sorununu açıklamak istemez ve herkese anlatmak istemeyiz.
İkinci ve güncel yöntem ise Erken Boşalmaya karşı hazırlanmış online tedavi programlarıdır.

İlaçsız doktora gitmeden erken boşalma sorunundan kurtulabileceğimiz bir yöntem olsaydı keşke dediğinizi duyar gibiyim.Merak etmeyin çünki böyle bir yöntem var

Erkeğin boşalmayı geciktirmesi öğrenilen bir reflekstir,boşalmanın gecikririlmesini ayarlamakta zor değildir.Bunun için birkaç bilinçaltı pisikolojik metodu bilmeniz yeterlidir

 Erken Boşalmaya karşı hazırlanmış online tedavi programı olan Erken boşalmaya son adlı kaynak ile erken boşalma sorununuzdan sonsuza dek kurtulabilirsiniz.Erken boşalmaya son kitabını buradan inceleyebilirsin.

7 yorum:

  1. Erken boşalıyorum çözüm arıyorken bu siteye denk geldim ve tavsiye ettiğiniz erken boşalmaya son e-kitabını indirdim,gerçekten harika şimdi istediğim zaman boşalmayı öğrendim ne kadar teşekkür etsem az sağolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen önerdiğiniz kaynak harika şimdi ipler benim elimde :))

      Sil
  2. Erkek boşalma sorunumu bu kitaptaki taktikler ile çözdüm.şimdi istediğim zaman boşalmak benim elimde hayatınızın geri kalanını suçlıluk içinde geçiirmek istemiyorsanız erken boaşlmaya son kitabındaki taktikleri uygulayın.Tek şey söylüyorum bu kitabı çıkaranlara sonsuz teşkkürler

    YanıtlaSil
  3. Erken boşalıyorum ne yapmamlazım

    YanıtlaSil
  4. Erken boşalıyorum ne yapmamlazım

    YanıtlaSil
  5. Önerdiğiniz proğram harika 5 hafta gibi kısa bir sürede bu proğram sayesinde istediğim zaman boşalmayı ben tercih ediyorum artık :))

    YanıtlaSil
  6. Harika bir yöntem doktora gitmeden nasıl olacak diye tereddütüm vardı

    YanıtlaSil